ارتباط با ما
(021) 24553
info@nopas.ir

سلوشن پوز رستورانی:

 

  • راه حلی آسان، سریع، انعطاف‌پذیر و قالب‌پذیر
  • امکانات فراوان و کاربری بسیار آسان
  • مدیریت در هر مکان و در هر زمان(ویژگی آی‌کلود)

 

داین‌کال

 

داین‌شف

دریافت و انجام سفارشات از طریق تلفن همراه با سرعت بالا که باعث پذیرش هرچه بیشتر برند شما از طرف مشتریان می‌شود.

 

کمک می‌کند که سرآشپز بفهمد مشتریان دقیقا چه می‌خواهند که این باعث رضایت مشتری در هربار تجربه‌ی خرید می‌شود.

داین‌فلای

 

داین‌کانکت

توانمند‌سازی کارکنان در ثبت، دریافت و تعریف سفارشات به صورت کاملا هوشمند و موقر توسط تبلت و گوشی، و تحویل بهترین نوع خدمات مشتری در سریع‌ترین زمان.

 

داین‌کانکت به شما کمک می‌کند تا تمام مجموعه‌ی خود را از هرجا مدیریت و کنترل کنید.

ایی‌داین

 

داین‌لایو

اپلیکیشنی بسیار موثر با کاربری آسان که دسترسی سریع و ساده را برای صاحبان رستوران‌ها و مدیران به اطلاعات تحلیلی در هر زمان و مکان فراهم می‌کند.

 

با کمک ای-داین شما می‌توانید از طریق اینترنت سفارشات خود را دریافت کنید که پس از دریافت مستقیما به داین‌کانکت وصل می‌شود.

 

جریان هوشمند دریافت سفارش و امکانات با کاربری آسان XtreMe، به شما کمک می‌کند که میانگین تراکنش‌هایتان را هر روز بالا ببرید.

با استفاده از ابزارهای بسیار ساده فعالیت‌ها از جمله جا‌به‌جایی مشتریان و ثبت سفارشات با دقت و سرعت انجام می‌گیرد که این رویه به رضایت مشتری و صرفه‌جویی منابع منجر می‌شود.

داین‌پلن به طور خودکار قادر به طراحی پیشنهادهای‌ مختلف در هر وعده‌ی غذایی است که به صورت صفحه‌ای جداگانه در نمایشگر به منظور پیشنهاد آن به مشتری ظاهر می‌شود.
داین‌پلن قابلیت پشتیبانی دو صفحه نمایشگر به منظور طراحی منو در نمایشگر مشتری را دارا می‌باشد که کاربرد بسیاری در سرویس‌های سریع و کانتر را دارد. از این طریق شما قادر به ارائه‌ی پرومشن و پیشنهادهای دیگر نیز خواهید بود. 
با توجه به بهره‌مند بودن داین‌پلن از هوش تجاری و قدرت تحلیل، صاحبان رستوران‌ها می‌توانند مطمئن باشند که اطلاعات مورد نیاز و ابزار سنجش در هر جا که نیاز باشد به تصمیم‌گیری بهتر و بر اساس واقعیات به سرعت و به‌لحظه در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

 

  ویژگی‌های داین‌پلن

 

 

انتخاب‌های متعدد یک سرویس

 

مدیریت نیروی کار

داین‌پلن به شما این امکان را می‌دهد که نقطه‌ی فروش خود را با توجه به کاربری خاص شغل خود تنظیم کنید. با هماهنگ کردن دیوایس در دست کاربر و موقعیت او، کارکنان قادر خواهند بود سریع‌تر و با ضریب خطای پایین‌تری کارها را به انجام برسانند. XtreMe، به مدیران رستوران‌ها کمک می‌کند تا بتوانند تمام سرویس‌ها را در یک فضای رستورانی واحد راه‌اندازی کنند.

 

هزینه‌های نیروی کار خود را کنترل کنید و عملکرد کارکنان را با مدیریت موثر زمان و اطلاعات حضور آن‌ها افزایش دهید. XtreMe به شما این امکان را می‌دهد که امکانات هر شغل را به صورت جداگانه و با توجه به موقعیت شغلی با وظایف متعدد تعریف کنید و حتی تعداد کارمندان مورد نیاز، برای هر بخش را پیش‌بینی کنید.

 

 

 

امکانات گسترده سفارش‌گیری

 

ارتقای عملکرد مدیریتی

به شما این اطمینان را می‌دهد که سفارشات دقیق و درست ثبت، و به آشپزخانه فرستاده می‌شود.

 

به منظور به‌حداکثر رساندن عملکرد و فروش کارکنان، ابزار و اطلاعات مورد نیاز را از تمام پایانه‌ها موجود در رستوران فراهم می‌کند.

 

 

 

ارتقای سطح مدیریت موجودی انبار

 

گزارش و تحلیل

هزینه‌های غذا و موجودی خود را با بی‌نهایت ویژگی استاندارد مدیریت کنید و انجام تمام فعالیت‌ها، از پیگیری فروش کالا‌ها تا استفاده‌ی آن، موجودی انبار و در نهایت ایجاد و دریافت آسان سفارش فروش را در دست داشته باشید.

 

تصمیم‌گیری‌ها به دلیل اتخاذ آن‌ها بر پایه منطق و واقعیات با احتمال بالاتری به نتایج مورد نظر منتج خواهندشد.