ارتباط با ما
(021) 24553
info@nopas.ir

سامانه‌ی ارتباطی یکپارچه‌ی اسپایدر

 

امروزه با پیشرفت تکنولوژی‌های ارتباطی از سویی و تغییر نگرش، توقعات و رفتار بشر از سوی دیگر، ارتباطات مفهوم متفاوت‌تری به خود گرفته است. اکنون ارتباطات صرفا به معنای انتقال صدا نیست و مفهوم گسترده‌تری دارد. مخاطبان و ذی‌نفعان سازمان‌های انتفاعی و غیرانتفاعی در هزاره‌ی سوم توقع دارند به ساده‌ترین شکل ممکن در جریان اخبار و اطلاعات قرار بگیرند و بتوانند با سازمان مورد‌نظر خود ارتباط بر‌قرار کنند. هم‌چنین فناوری برای این سازمان‌ها یک مزیت رقابتی محسوب شده و افزایش چشم‌گیر سهم بازار آن‌ها را در پی دارد. ارتباطات یک راه‌حل است، راه‌حلی که شرط لازم توسعه‌ی پایدار و مدیریت جامع کیفیت است.

مزایای سامانه‌ی ارتباطی اسپایدر

  • ارتباطات

      ارتباط سازمانی، شكلی از ارتباط میان‌فردی است، كه در آن، ارتباط، ناظر به روابط كاری كاركنان درون یك سازمان می‌باشد.

      روش‌های برقراري ارتباط تلفنی در حال تغيير است. امروزه براي برقراري ارتباط تلفني راه دور اغلب از تكنولوژيی‌ای به نام وُیپ (VoIP) استفاده مي‌شود.

      وُیپ يك روش براي تبديل سيگنال‌های‌ آنالوگ صوت به داده‌های ديجيتال است كه از طريق بستر شبکه (WAN، LAN و MAN) منتقل مي‌شوند.

  • بدون‌مرز

     

    در صورت تبديل سيگنال‌هاي آنالوگ به داده‌هاي ديجيتال و تنها با پرداخت هزینه‌ی خرید ISP، اسپایدر با استفاده از فناوری وُیپ مي‌تواند يك ارتباط شبکه‌ای استاندارد را به ارتباطیرايگان در هر جاي دنيا تبديل كند.
    اين امر شما را قادر می‌سازد كه  هزینه‌های ارتباطات صوتی خود را به صفر رسانده و از محدودیت‌های ارتباطات صوتی سنتی رها شوید.
       

     

  • تحول

     تکنولوژی وُیپ روش‌كار سيستم‌هاي تلفني را كاملا متحول می‌سازد. شركت‌هاي زيادي سرويس‌های مبتنی بر وُیپ را ارائه مي‌دهند و تعداد آن‌ها پيوسته در حال افزايش است.

    در حال حاضر شركت‌هاي مخابراتي پيش‌گام در دنيا، پس از واقف شدن از امكانات اين تكنولوژي جديد، در حال تأسيس مراكز مخابراتی مبتنی بر آن در سراسر دنيا هستند و فروش سيستم‌هاي تلفن مبتنی بر این فناوری روز‌به‌روز در حال گسترش است.

       

     

  • محتوا

      کنترل و مدیریت محتوا مزیت غیرقابل انکار کلیه‌ی سامانه‌های ارتباطی هوشمند هزاره‌ی سوم است.

      اسپایدر علاوه بر دارا بودن فضای کنترل و مدیریت، صاحب مزایا و امکانات دیگری است که برخی از آن‌ها عبارتند از:
           مدیریت کلیه‌ی اسناد، مدیریت محتوا، امنیت محتوای داده‌ها، ایجاد مقررات و قواعد مشخص، ذخیره‌سازی هوشمندانه، بازیابی محتوا به‌صورت هوشمند و خودکار

  • مدیریت

      کاربران سامانه‌ی اسپایدر می‌توانند در لایه‌های مختلف مدیریتی و کاربری تاریخچه، جریان ارتباطات و هم‌چنین محتوای تبادل شده - و در حال تبادل - را مشاهده، کنترل و مدیریت کنند.

اجزای تشکیل‌دهنده‌ی سامانه‌ی یک‌پارچه‌ی ارتباطی اسپایدر:

تجمیع و ایجاد ارتباط یک‌پارچه میان نرم‌افزارها و راه‌حل‌های مطرح و روز جهانی برای تحقق اهداف عالی سازمان‌ها یکی دیگر از قابلیت‌های اسپایدر است. نرم‌افزارها و راه‌حل‌هایی پراستقبال و پرکاربر که به‌وسیله‌ی شرکت‌های مطرح فناوری ارتباطات و اطلاعات دنیا تولید شده‌اند. در زیر به‌اختصار به بررسی آن‌ها می‌پردازیم:

  • الستیکس

    الستیکس محبوب‌ترین سیستم تلفنی کد‌باز دنیاست و یک سیستم جامع ارتباطی به‌شمار می‌آید. با نصب و راه‌اندازی الستیکس شما یک سیستم تلفنی تحت‌شبکه (VoIP) و مبتنی بر IP راه‌اندازی کرده‌اید که قابلیت‌های متعددی مانند صندوق صوتی، ارسال فکس به ایمیل، ضبط مکالمات، دیدن جزئیات تماس‌ها، راه‌اندازی اتاق کنفرانس، صف انتظار، منوی منشی دیجیتال (IVR) و غیره دارد و می‌تواند به نرم‌افزارهای داخلی شرکت مانند CRM نیز متصل شود.        

  • مایکروسافت لینک

    مایکروسافت لینک یک برنامه‌ی نسبتا جدید و کاملا زیرساختی و کاربردی است که ارتباط را به وسیله‌ی دستگاه‌های ارتباطی برقرار می‌سازد. این نرم‌افزار با یک‌پارچه‌سازی ارتباطات می‌تواند همه‌ جا، همه وقت و به هر طریقی ارتباط را برقرار سازد. مایکروسافت لینک با توجه به نیاز سازمان‌ها برای تشکیل جلسات و کنفرانس‌های دو یا چند نفره به‌صورت آنلاین و یک‌پارچه‌سازی ارتباطات بین افراد با کمترین هزینه، ابزاری مفید و بسیار کاربردی به‌شمار می‌آید.

  • مایکروسافت شیرپوینت

    نرم‌افزار مایکروسافت شیرپوینت یکی از قدرتمندترین سیستم‌های مدیریت محتوای سازمانی (ECMS) در سطح پیشرفته و با قابلیت پیکربندی برروی اینترانت، اکسترانت و اینترنت می‌باشد که به شما امکان مدیریت و توسعه‌ی سریع وب‌سایت‌های اطلاعاتی، تجاری و برنامه‌های کاربردی تحت‌وب را می‌دهد. شیرپوینت به شما کمک خواهد کرد تا کارایی آنلاین سازمان خود را با ایجاد منابع و فرایندهای توسعه‌پذیر و رابط کاربری پیشرفته و در عین حال ساده، به‌طور قابل توجهی بهبود ببخشید.

مزایای سامانه‌ی یک‌پارچه‌ی ارتباطی اسپایدر برای سازمان شما

  مقرون به‌صرفه بودن

  استفاده‌ی راحت و آسان

  توسعه‌ی کمی و کیفی ارتباطات

  اینترانت سازمانی

  مدیریت اسناد و مدارک

 

  عدم نیاز به کابل‌کشی مجزا جهت راه‌اندازی

  ارسال تصویر هم‌زمان با صوت

  قابلیت اشتراک‌گذاری داده‌ها

  مکانیزاسیون فرآیندهای کسب‌و‌کار

  سیستم مدیریت درخواست‌ها و خدمات  (Helpdesk)

کاهش قابل ملاحظه‌ی پهنای باند با استفاده از مکانيزم‌های فشرده‌سازی مکالمات پورتال سازمانی  سازمان الکترونیک (اتوماسیون و مکاتبات اداری) سیستم‌ مدیریت اطلاعات پروژه‌ها  

 

 

 

 

 

با توجه به لزوم به‌کارگیری زیرساخت‌های نوین ارتباطی در تسهیل ارتباطات موثر، ایمن، کارا و هدفمند در سازمان‌ها، استفاده از یک سامانه‌ی ارتباطی یک‌پارچه‌‌ امری ضروری به‌نظر می‌رسد. سامانه‌ی یک‌پارچه‌ی ارتباطی اسپایدر به‌منظور ارائه‌ی خدمات راهبردی ارتباطی، و در راستای افزایش بهره‌وری سازمان‌های گوناگون، توسط متخصصان شرکت نوین پردازشگران ساینا ارائه شده است. سامانه‌ای که مزایای عنوان‌شده تنها بخشی از آورده‌های آن بوده و بر پایه‌ی جدیدترین فناوری‌های روز از برترین شرکت‌های دنیا بنا شده است.