ارتباط با ما
(021) 24553
info@nopas.ir

سیستم برنامه‌ریزی منابع سازمان SAP ERP در صنعت معادن

 

با نرم‌افزار SAP صاحبان این صنعت می‌توانند به بهبود بهره‌وری و سودآوری بدون به خطر انداختن ایمنی بی‌اندیشند.

این سیستم به شرکت‌ها کمک می‌کند تا با همگام‌سازی مدیریت کالا با زنجیره‌ی تامین، استخراج از معادن و مدیریت ریسک خطرات مالی و عملیاتی خود را به حداقل رسانده و بتوانند سود بیشتری کسب کنند.

راه‌حل‌های SAP برای برطرف‌سازی چالش‌های صنعت معادن

  • یکپارچگی

    نرم‌افزار اختصاصی SAP اطلاعات جامع، دقیق و به‌روز را در کل سازمان و زنجیره‌ی تامین، پخش می‌کند. این عمل منجر به کاهش هزینه، افزایش کارایی عملیات، بهبود سرعت تصمیم‌گیری، بهینه‌سازی زنجیره‌ی تامین و افزایش رضایت‌مندی مشتریان خواهد شد. 

  • مدیریت کسب و کار

    مدیریت تجارت شامل مدیریت استراتژیک، حسابداری مدیریتی، حسابداری مالی، مدیریت زنجیره‌ی تامین مالی و غیره است. ارائه‌ی اطلاعات استراتژیک، سازمان‌ها را قادر می‌سازد تا برای توسعه‌ی آینده‌ی خود برنامه‌ریزی کرده و صورت‌های مالی را به شکل بومی و کلی به‌دست آورند.

  • اکتشاف و توسعه

    اکتشاف و توسعه، راه‌حلی است که به صورت اختصاصی برای معادن ایجاد شده است. این راه‌حل، شرکت‌های فعال در این حوزه را قادر می‌سازد تا ذخایر معدنی جدید را شناسایی کرده و توسعه دهند. شرکت‌ها می‌توانند از این سیستم برای ارزیابی پروژه‌ی‌های توسعه‌ی منابع استفاده کنند یا سیستم فعلی را بهبود بخشند و معادن و کارخانه‌ها را کنترل کنند. 

  • مدیریت زنجیره‌ی تامین

    این سیستم بخش‌ برنامه‌ریزی نیازمندی‌ها، برنامه‌ی جزئیات تولید، برنامه‌ریزی حمل و نقل و مدیریت انبار را در برمی‌گیرد و به شرکت‌ها در جهت بررسی توزیع تامین‌کنندگان و مشتریان، وضعیت انبار، سفارشات، پیش‌بینی‌ها، برنامه‌ریزی تولید و همه شاخص‌های کلیدی عملکرد کمک می‌کند. با این ابزار شرکت‌ها می‌توانند در طول زنجیره‌ی تامین به نوسانات بازار و مشتریان واکنشی سریع و به‌موقع نشان دهند. در نتیجه‌ تمامی حلقه‌های زنجیره‌ی تامین ارزش کسب خواهند کرد. مدیریت زنجیره‌ی تامین علاوه بر این‌که به رضایت‌مندی مشتریان می‌افزاید، می‌تواند تولید، انبار و واکنش‌های سریع را نیز بهبود ببخشد. به‌ علاوه چرخه‌ی زمانی زنجیره‌ی تامین را کاهش و سود محصولات را افزایش خواهد داد.

  • مدیریت فروش

    شامل برنامه‌ریزی فروش، قرارداد، حمل و نقل، تست و کنترل، فاکتور، مدیریت تجارت بین المللی و غیره است. مدیریت فروش برای فروش مستقیم، توزیع، نمایندگی و سایر فروش‌ها قابل استفاده است. مدیریت فروش هم‌چنین مشتریان داخلی و خارجی، محموله‌ها، مراکز توزیع و فروش و فعالیت‌های مربوط به حمل و نقل را مدیریت می‌کند تا فرایند فروش را ساده و کارا نماید. این راه‌حل، فروش دقیق و تجزیه و تحلیل رقابتی را نیز امکان‌پذیر ساخته تا استراتژی قیمت‌گذاری منطقی باشند و سازمان بتواند از فرصت‌های بازار به‌خوبی استفاده کند.